onsdag 23 september 2009

Faen :(

Jag har länge tänkt på att fixa en sänghimmel till vår lilla prins.
Det blir så ljust och så i rummet, sen ser det så mysigt ut.
Så idag har Anki och jag åkt runt och letat efter sänghimmel men finns inte någon stans. ;(
Smarta jag tänkte bygga en egen, hade ritningen i huvudet och allting.
Men det gick åt skogen me det, så i morgon ska jag åka till babyland och köpa en sänghimmel ram!!!

Linn kommer hit sen åker vi tillbaks till Södertälje och kollar runt!
Kan bli riktigt mysigt faktiskt!
Är så underbart skoj att vi har börjat träffats igen!

Har inte hunnit städa någonting idag, blir så arg på mig själv!
Har setat hos Anki & Karin sen 15 tiden idag, sen åkte vi ju iväg och Karin var barnvakt! :)
Så kom jag hem strax innan 22 ikväll! :)
Men det har vart skojj!

Åhhh, men i morgon måste jag hinna städa innan Linn kommer, sen när jag umgåtts med henne så måste jag städa lite till och hinna göra smörgåstårtorna och allt!!!
Eftersom vi får främmande på Fredag!
Och i morgon ska Thomas iväg till läkaren, bra att det är tidigt på morgonen, då hinner nog jag piggna till och hinna städa lite! :)

Näääe, nu är jag så trött så ska mysa med min lilla söta son!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar