fredag 25 september 2009

Äntligen! :)

Äntligen Fredag!!!

Helgen närmar sig! :)
Skönt att älsklingen min är ledig på helger! ♥
Blir mycket mys med familjen, älskar mina favoritkillar! ♥
Det blir nog en väldigt lugn helg denna helg, orkar inte ut och åka eller nå!
Så det kommer bara bli en mysig hemma helg! :)

Så nu var jag äntligen klar med smörgåstårtan, vart bara en snabb tårta.
Vart väldigt stressande igår eftersom jag inte var hemma förns vid 6 tiden på kvällen, så ska man hinna med allting.
Men det gick till slut fast det vart en stress tårta! :)
Garnera den med grönsaker och allt nu i morse!
Så nu är den helt klar i alla fall!
Ska bara ut och diska och dona upp det jag grisat med i köket som jag INTE orkade fixa igår!

(klicka på bilderna för större bild!)



Nä, jag skriver mer senare under dagen.
Känner mig väldigt stressad just nu, man vet aldrig när mamma & pappa kommer men det är väl om nån timme.
Brukar va här rätt tidigt! :)
Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar