tisdag 15 september 2009

Sååå trött!

Usch vad trött jag är nu ikväll.
Idag har jag rensat i vår rabatt, har vart kanon väder idag så man får passa på att vara ute! :)
Sitter just nu och försöker få i mig lite mat!
Bättre sent än aldrig! :)
Blev kassler, ris och champinjonsås!

Men jag är så trött, lilleman ligger och sussar lite nu!
Men jag har så mycket att göra, måste tvätta och diska och en massa annat.
Man hinner inte med så värst mycket nu för tiden, speciellt inte när man är ensam hemma med klimpen! :)

Jag har setat och funderat på att köpa en ny barnvagn "3-hjuling" men sen har jag tänkt efter lite!
Varför ska man ha en ny när man har kombivagn?!?!?!?
Men kan säga det kliar i fingarna *haha*
Får se vad som händer frammåt, våran crescent som vi har fungerar alldeles utmärkt!

Näe ska käka upp nu och diska!!!
Sen är det ju idol och andra avenyn! :)

♥ Saknar min älskling! ♥

Puss & Hej! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar