måndag 7 september 2009

Måndag!

Ny vecka - med nya möjligheter!

Så var det Måndag igen...
Har hunnit med en massa, diskat, dammsugit och skurat golven, plockat ihop alla grovsoper så Thomas var ut med dom!
Har även rensat hela min garderob och byrå på en massa kläder som är alldeles förstora för mig!
Så skönt att bli av med dom! :)

Snart ska Thomas åka och jobba, grymt tråkigt måste jag säga!!!
Men så är det, jag har i alla fall fått iordning här hemma!
Så skönt att ha de gjort!

Lilleman har precis somnat så blir väl att gå och vila för mig också när Thomas åkt!
"Om nu Liam fortfarande sover :)"

Tagit lite bilder på våran ögonsten! :)


Liam - sitter i babysittern och kolla på barnprogram! :)
Nu fick han syn på mammsen! ♥
Oj, vad man kan börja skratta! :)
Du är så himla go!
♥ Mamma älskar dig! ♥

Nu ska jag umgås me älsklingen min innan han åker!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar