måndag 28 september 2009

Morrn Morrn!

Nu är det verkligen höst! :)
Jag älskar hösten, tycker den är så mysig! ♥
Men är ändå väldigt fint väder ute, solen skiner men är väldigt kyligt och löven faller med en dundrande fart ner från träden!
Och dessutom har jag blivit dunderförkyld! :(
Såååå jobbigt, men det ska väl gå över någon gång!

Igår skickade jag efter Wii Active, så det kommer väl i morgon! :)
Nu blir det hård träning! (haha)

Känner inte för att göra någonting idag, men köket ser ut som hej kom och hjälp mig.
Vi kasta ju ut allt ifrån Liam´s rum när vi skulle fixa iordning det, men är mycket grovsopor.
Thomas ♥ tar väl ut dom idag innan han åker och jobbar!
Ska vika all tvätt och sen kasta i en sista maskin idag + att jag ska diska, sopa, dammsuga och skura golven!!!
Sen blir det att bara ta det lungt om man inte ska fika hos grannarna?! :)
Brukar ju bli så på veckorna, vi var även ine hos Anki och Stefan i Lördags och fikade.
Jag bjöd dom på smörgåstårta och Anki bjöd oss på äppelpaj! :)
Var riktigt mumsigt!

Näe, ska nog ta mig i kragen och börja göra iordning köket så de slipper se ut som det gör.
Trivs verkligen INTE när det ser ut så här! URK!!!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar