tisdag 29 september 2009

Morr... :)

Älsklingen ♥ min ringde precis och sa att han råkade ta min mobil till jobbet i stället för sin! :)
Inte första gången det händer, sist han råkade ta den så låste han hela telefonen eftersom han slog fel pin flera gånger! :)
Så var bara och låsa upp den på natten när han kom hem! :)
Så det kan gå!
Men han skulle åka hem på sin lunch och byta, men det är inget han behöver göra om han inte själv vill! :)

Åhhhh i morgon blir vår underbara son hela 3 månader! :)
Min lilla prins!
Måste ta massa fina bilder på klimpen då!
Tor Liam börjar bli lite dålig! :(
Undra om det är jag som smittat honom, inge skoj alls.
Men känner mig mycket bättre idag än vad jag gjorde igår!
Har till och med orkat träna! :)

Nu ska jag dricka te och äta en macka!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar