tisdag 15 september 2009

Kväller...

Har setat och gjort om en ny bild till min blogg!
Alltid lika kul att sitta och leka med photo shop!
Fast jag inte är så värst hajj på det så tycker jag det är skoj! :)
Denna får duga!
Är ju min blogg så då duger den helt utmärkt! :)

Jag är så trött men lilleman är vaken så kan ju inte gå och lägga mig precis.
Men somnar han inte så ska jag gå in och mysa med han i sängen, då bruknar han somna rätt snabbt! :)

Jag är lite orolig för han just nu, när han bajsar.
Det är lixom inte fast som det vart förut, har vart så här i några dagar nu.
Om det är någonting med hans mage eller så, ska ta och höra med barnmorskan!
Inge skoj om det är någonting, men Liam är hur pigg och glad som helst!
Bajsar varje dag nu!

Oj, nu somnade han till i soffan så ska försöka lägga han i sängen så kanske jag också får sova lite! :)
Lär ändå vakna när Thomas kommer hem strax efter 24! :)

Puss & God natt! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar