söndag 20 september 2009

God Morgon!

Söndag, söndag, söndag, så tråkig dag!
Helgerna går så fort, om man ändå kunde stanna tiden ibland! :)
Idag kommer kanske Rolle förbi på besök, och troligen min pappa.
Pappa skulle komma nån gång i helgen i alla fall, får ringa och se om han kommer idag!
Han har köpt lite tavelhyllor till mig! :)

Lilleman har sovit HELA natten, inte vaknat en ända gång och han sover fortfarande.
Jag var tvungen att gå upp i natt och se om han andades, och det gjorde han så klart!
Men att han har börjat sova så här länge, förut vakna han i alla fall 1 gång per natt och ville ha mat.
Han kanske är extremt trött, lille gofisen! :)

Det här med att sova måste han ha fått från pappsen sin! :)

Wee, nu är jag klar med alla dopinbjudningar.
Ska bara posta dom i morgon också! :)
Så skönt att ha det klart!
Vissa ska vi ju ge, eftersom Thomas ♥ träffar dom hela veckorna! :)
Men många ska skickas och dom är klara! :)

Nä, jag ska ta och sätta mig och maila min syster som jag inte sett på många år nu!
Lite bilder på klimpen ska hon få! :)

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar