tisdag 22 september 2009

Kväller!

Denna dag har vart kanon, och snabbt har den gått också! :)
Skönt det!
Har setat nere hos Karin hela kvällen och fikat!
Var ju tvungen att bjuda på fika nu när man fyller år! :)
Blir väl smörgåstårta och så på Fredag, ska i alla fall handla allt till den i morgon och göra iordning den sen garnera den på Torsdag kväll.
Mina föräldrar (Liam´s mormor & morfar) kommer ju hit och firar mig på Fredag! :)

Har setat och lekt lite med Photo Shop igen, vill bli mycket bättre på PS!
Är rätt kass på det! (haha)
Men skit sak samma, är ju bara jag som ska använda bilderna! :)


Lilleman ligger och sussar gott bredvid mig i soffan!
Och snart kommer pappsen hem! ♥
Han har lämnat in att va pappaledig i 5 veckor, ska bli grymt skönt att ha han hemma!
Min lilla älskling!
Näe, nu är jag rätt trött, men ska spela lite Wii så jag är vaken till älsklingen min ♥ kommer hem!
Puss & God Natt! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar