söndag 13 september 2009

Grattis!

Grattis Pappa på din dag!!!

Idag fyller min käre far år! :)
Är fortfarande nere hos mina föräldrar, antingen åker vi hem idag eller så åker vi hem i morgon innan Thomas börjar jobba!
Helst av allt vill jag komma hem idag så jag kan få städa lite granna!
Så troligen blir det så!
Är så grymt tråkigt väder idag, bara regn regn regn!!!

Ska om en stund gå ner och göra iordning käk som vi kan äta på dan! :)
Storfamiljsgryta!
Gottigt!

Hinner inte träffa min mamma innan vi åker hem så blir att käka utan henne!
men som sagt får se vad Thomas vill, han kanske vill stanna här tills i morgon!
Så det är han som får bestämma!

Nej nu ska jag kolla hur det går för mig på tradera!
Håller på och budar på 2 st overaller till lilleman! :)
Hoppas jag får dom, men brukar ju gå bra.
Men när jag kolla i morse så var det en som budat över.... grrr!
Men ja la nytt bux + maxbud :)
Så hoppas ja får den!

Puss & Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar