måndag 7 september 2009

Bakat!

Nu har jag precis blivit klar med bakningen! :)
Vart en del kanelbullar!!
Alltid bra att ha i frysen om det kommer främmande osv. :)
Men inte så lätt, jag vet hur min älskling Thomas ♥ är, han är tokig i kanelbullar och mjölk! :)
Men det är go blandning! *haha*
Det doftar så gott med nybakta kanelisar!


Liam har vart så gooo hela kvällen, vart med när jag bakade och bara satt och skrattade! :)
"Såg jag så rolig ut?!?!" :)
Ska bli kul när han kan va med och grisa i köket!
Liam somna i babygymet innan så jag bar in honom till sin säng, men efter 5 minuter så vaknade han och ville ha mat.
Så nu ligger han bredvid mig i soffan.
Han lär väl somna snart! :)
Ska upp tidigt i morgon!
Jag måste ställa mig och stryka lite handdukar och örngott osv.
Lakarna och påslakarna kan jag ta i morgon, de är inte helt torra ännu!
"Jag kommer nog få stora blåmärken på min vänsterarm, så som Liam ligger och sparkar på den just nu! :)"
Näe, ska mysa lite med lilleman och se om han vill somna sen stryka!
Puss & Hej! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar