fredag 25 september 2009

Wiiii :)

Wohoo, nu har mina kläder som jag har beställt från Ellos kommit! :)
Ska genast åka och hämta ut dom!

Min mamma & pappa (Liam´s mormor & morfar) kommer ju alldeles strax och ska fira mig! :)
Ska bli skoj att dom kommer, vi ska troligen åka iväg och handla lite granna.
Behöver handla hem lite käk och så.
Sen ska vi åka iväg till Hedlandet, ska se om dom har någonting!
Tydligen ska dom ha riktigt bra kläder, jag hoppas dom har mycket söta barnkläder! :)


Har gjort klart allt i köket, så allt är uppdiskat och fiat så nu är det fint! :)
Lilleman har precis somnat här i soffan!
Ska bära in han till sin säng, han verkar älska att ligga där nu när det är så mysigt!
Kanske skriver mer senare, beror på hur trött jag är! (haha)
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar