söndag 27 september 2009

Söndag!

God Morgon!!!
Då var det Söndag igen, tiden går så fruktansvärt fort!
September är snart slut, tyckte precis att månaden började! :)
Igår fick jag ett glatt besket, frågade Linn om hon ville va gudmor till vår älskade son Liam!
Och det ville hon absolut vara! :)
Så nu har vi en gudmor och en gudfar! :)
Igår åkte vi in till Eskilstuna och handlade lite!
  • En ny barnvakt från Clas Ohlson (den vi hade var med cam så man kunde se Liam, men var en massa störningar och jag gilla den inte! Vill bara ha me ljud)
  • Lite leksaker till sötnosen vår!
  • En cd/mp3 spelare som lillen kan ha i sitt rum! :)
  • Jag hittade även ett par byxor till mig som jag ska ha på dopet! (om ja nu inte ska ha kjolen)

De var bland annat dom sakerna vi köpte, var speciellt dom vi åkte in till E-tuna för att handla i alla fall. Sen vart det lite annat också! :)

Håller just nu på och ska få iordning Liam´s rum, ska städas och fixas iordning måste försöka få upp lite hyllor på väggen så vi får upp hans barnböcer och gossedjur! :)

Har även kastat in en maskin tvätt, ska försöka få allt upptvättat idag men fanns ju INGEN tid i tvättstugan! (Det är som vanligt) Så vart att tvätta hemma och hänga tvätten på tork!!!

Nä, jag ska nog ta och fortsätta med lillemans rum innan jag ska väcka Thomas! :)

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar