tisdag 22 september 2009

Armbandet!

Här är armbandet jag fick av min älskling! ♥
Inte så värst bra bild, men får ta av mig det och lägga ner i smyckelådan så kanske de blir bättre! :)
Jag är så nöjd över armbandet, så fint!
Jag älskar dig - Thomas! ♥

I morgon kommer Liam´s spjälskydd! (det var på tiden)
Ska bli så skönt att få iordning här hemma.
Nackdelen med denna lägenhet är att det är så små rum! :(
Man kan lixom inte omublera om hur som helst, så tråkigt!
Blir bättre när Liam får sitt egna rum! :)
Att ha en stor 180 säng och hand spjälsäng i ett rum är ganska trångt, funderar på om jag ska vrida hans säng så den står ut mot väggen i stället för som den står nu.
Men jag blir ALDRIG nöjd! :)

Näe, nu ska jag gå och se om grannarna vill ha lite födelsedags fika! :)
I morgon ska jag i alla fall börja med smörgåstårta (köpa hem allt till den iaf.), eftersom jag får främmande på Fedag! :)

Puss & Hej! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar